.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در جاده های چالوس و هراز
بارش برف سطح جاده های کندوان و هراز را لغزنده کرده است.

به گزارش شمال نیوز ،مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد بارش برف در جاده کندوان و هراز سبب لغزندگی سطح این دو جاده ارتباطی شمال با پایتخت شده است.

 

بر اساس این گزارش، منطقه گدوک در جاده سوادکوه با مه رقیق صبح گاهی همراه است و سایر محورها شرائط عادی دارند.

ترافیک در همه جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان اعلام شد و مرکز مدیریت راههای استان از هموطنانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی که از دیروز در برخی محورهای استان آغاز شده بود امروز و فردا نیز ادامه دارد.

وی افزود: تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ خسرویان با بیان اینکه تردد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 فردا از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع خواهد بود، افزود: در محور كندوان نیز تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از كرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه موتور سیکلت ها بجز موتور سيكلت های انتظامی و امدادی نیز از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه نهم بهمن از محورهای کندوان، هراز و سوادكوه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ خسرویان افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 جمعه هشتم بهمن از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعيت راه های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.